Karapürçek SGM'de Geri Sayım Başladı
Yazar: Haber Merkezi · · Kategori: Gündem
Sakarya Büyükşehir Belediyesi'nin Karapürçek'te inşa ettiği 6. Sosyal Gelişim Merkezi'nde çalışmalar yüzde 80'i aştı; merkez, yeni eğitim döneminde kapılarını açacak.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi, şehrin sosyal dokusunu güçlendirmeye devam ediyor. Adapazarı, Sapanca, Akyazı, Geyve ve Karasu'nun ardından kentin 6'ncı Sosyal Gelişim Merkezi (SGM) olacak Karapürçek SGM'nin inşaatında sona yaklaşıldı. Projenin tamamlanma oranı yüzde 80 seviyesini aşmış durumda.
Bin 300 metrekarelik geniş bir alana kurulan merkezde ekipler yoğun bir mesai harcıyor. Dış cephe mantolamadan iç mekan boya çalışmalarına, etkinlik salonlarının imalatından elektrik ve mekanik tesisatlara kadar tüm süreçler eş zamanlı yürütülürken, seramik montaj işlemleriyle son rötuşlar yapılıyor.
Yeni eğitim-öğretim dönemiyle birlikte hizmete girmesi planlanan Karapürçek SGM; çocuklardan gençlere, ailelerden sanatseverlere kadar her yaş grubuna hitap edecek. Eğitimden sanata, kişisel gelişimden aile destek programlarına kadar geniş bir yelpazede hizmet verecek olan merkez, bölgenin kültürel gelişimine öncülük edecek.
Çok amaçlı bir yaşam alanı olarak tasarlanan merkezde; 120 kişilik modern bir seminer salonu, 5 eğitim sınıfı, yaratıcı atölyeler, kreş alanı, kafeterya ve dinlenme alanları yer alacak. Öte yandan Büyükşehir Belediyesi, Karapürçek'in sosyal imkanlarını artırmak adına SGM'nin yanı sıra 80 dönümlük yeni bir mesire alanı için de ilk kazmayı vurarak bölgeye nefes aldıracak bir yatırım daha başlattı.