Keşan Lisesi Mezunlarına Diplomalarını Verdi
Yazar: Haber Merkezi · · Kategori: Gündem
Keşan - İlçe eğitim müdürü Sercan Kemik, sağlık mezunlarını TSO MTAL'de onurlandırdı, onları ülkeye hizmet etmeye çağırarak, "geleceğin sağlık çalışanı olarak önemli sorumluluklar üstleneceksiniz" dedi. Birincilik ödülü verildi.
Keşan Ticaret ve Sanayi Odası Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin (TSO MTAL) 2026 mezuniyet töreninde öğrenciler diplomalarını aldı. İlçe Millî Eğitim Müdürü Sercan Kemik, sağlık alanındaki mezunları ülkeye hizmet etmeye davet etti ve "geleceğin sağlık çalışanı olarak önemli sorumluluklar üstleneceksiniz" dedi.
Törende okulun birincisi ödüllendirildi. Aileler ve öğretmenler alkışlar eşliğinde duygusal anlar yaşarken, mezunlar kep atışıyla sevincini kutladı.