MASKİ Akgedik TOKİ 2. Etap'ta su kesintilerini sona erdiriyor
Yazar: Haber Merkezi · · Kategori: Gündem
: MASKİ, Manisa'nın Yunusemre ilçesi Akgedik TOKİ 2. Etap'ta kronik su kesintilerini önlemek için 1 km'lik içme suyu şebekesini yeniledi. Belediye Başkanı Besim Dutlulu, 'Akgedik'in su sorununu çözmek tek amacımız' dedi.
Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, Yunusemre ilçesi Akgedik Mahallesi TOKİ 2. Etap bölgesindeki sık sık yaşanan arıza ve su kesintilerini önlemek için içme suyu hattını yenileme çalışmalarına başladı. 1 kilometrelik ana şebeke hattı tamamen değiştirilecek; ekonomik ömrünü tamamlamış bina branşman bağlantıları da yenilenerek hat patlamaları azaltılacak.
Belediye Başkanı Besim Dutlulu, 'Tek derdimiz Akgedik’in su sorununu çözmek' diyerek, geçmişteki kalitesiz imalatın sorunlara yol açtığını belirtti. 15 milyon TL'lik ihale kapsamında gerçekleştirilen yatırım, bölgede kesintisiz ve sağlıklı su teminini hedefliyor. Muhtar, site yöneticileriyle koordineli çalışmaya devam edileceği vurgulandı.