KOSKEM 33 Kişiyi Denizde Kurtardı
Yazar: Haber Merkezi · · Kategori: Gündem
KOSKEM ekipleri, yeni deniz sezonuna hayırkanarak sahillerde 13-21 Haziran'da 33 kişiyi boğulma tehlikesinden kurtardı. Bayramoğlu'da 20, Darıca'da 4, diğer bölgelere de 3'er kurtarma operasyonu.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı KOSKEM ekipleri, yeni deniz sezonuna hayırkanarak sahillerde yoğun mücadeleye başladı. 13-21 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirdikleri operasyonlarda toplam 33 kişi denizde boğulma tehlikesinden kurtarıldı.
En çarpıcı sonuç, Bayramoğlu sahilinde yaşanan 20 kurtarma vakası oldu. Ekipler, özellikle hafta sonu yoğunluğuna dikkat çekerek vatandaşlara uyarılarda bulundu. Sezonun ilk haftasında Mavi Bayraklı plajlar dışında da görev yapılan bölgelere, Darıca, Cebeci, Seyrek ve Bağırganlı'dan ek kurtarma operasyonları eşlik etti.
KOSKEM, 13 Haziran–13 Eylül tarihleri arasında Kocaeli sahillerinde haftanın 7 günü görev yapıyor. Karadeniz'de 8, Marmara'da 5 olmak üzere toplam 13 plajda cankurtaranlık hizmeti sunuluyor.